Ručni radovi

ponedjeljak, 13. veljače 2017.

Nek svud ljubav sja...



Dragi moji čitatelji, prošlo je dugo vremena od mog posljednjeg javljanja. Duga i hladna zima učinila je svoje te sam nekako bila bez ideja da bih bilo što objavila. Ali.... posebna je prilika, blagdan zaljubljenih i oni koji se vole,  je pred nama.


Ljubav pokreće svijet, ljubav čini čuda i svatko od nas želi biti ljubljen i voljen.Sve nedaće ovog svijeta počinju zbog nedostatka ljubavi.



Sveti Valentin, zaštitnik zaljubljenih, je bez straha od tadašnjih rimskih progonitelja vjenčavao mlade zaljubljene parove i time njihovu ljubav ovjekovječio do smrti. Dok nas smrt ne rastavi - zaklinjemo se i mi na dan našeg vjenčanja.



Moj crveni amarilis, čiju sam lukovicu posadila sredinom 11 mjeseca, obradovao me svojim prekrasnim crvenim cvjetovima upravo za ovaj blagdan.


Sa ovih nekoliko prigodnih riječi želim svim mojim čitateljima puno ljubavi u životu i da tu ljubav koju žele za sebe istim žarom dijele sa voljenom osobom.



Nema komentara:

Objavi komentar